Ќапр¤ми д≥¤льност≥:
- ’удожньо-естетичний;
- “уристсько-краЇзнавчий;
- ƒекоративно-прикладна творч≥сть та образотворче мистецтво;
- Ќауково-техн≥чний;
- —оц≥о-культурний;
1. ’удожньо-естетичний в≥дд≥л представлений такими гуртками:
- ¬окальний;
- —ольний сп≥в;
- ’ореограф≥чний;
- ћузичний театр;
ЋунаЇ музика. ≤ маленьк≥ н≥жки сам≥ починають танцювати. ≤ нехай ще не все виходить правильно, але ж весело, рад≥сно ≥ завз¤то. ѕерш≥ концертн≥ виступи, важк≥ м≥крофони, але ж вони вчили, вони займались, ≥ тому посм≥хаютьс¤, сп≥вають, танцюють. ≤ кожен з них Ц вже артист, актор, сп≥вак.
–ол≥ вивчен≥, а образи переконлив≥.
2. ј хлопчик≥в приваблюЇ туристсько-краЇзнавчий в≥дд≥л. ƒл¤ них ≥ ≥сторико-краЇзнавчий гурток, ≥ туристичний, ≥ ≥сторичне краЇзнавство. ѕоходи, екскурс≥њ, бес≥ди ≥з старожилами краю, заочн≥ мандр≥вки, туристичн≥ зльоти, з≥рниц≥, вогнища, палатка, переправа. ўо ще потр≥бно хлопц¤м? ¬они почувають себе доросл≥шими, змужн≥лими, в≥дпов≥дальними не лише за себе, а ≥ за того, хто поруч.
3. ƒекоративно-прикладна творч≥сть ≥ образотворче мистецтво дають можлив≥сть в≥дкрити художн≥ зд≥бност≥ ≥ таланти вихованц≥в. ÷ьому спри¤ють так≥ гуртки:
- ћалюнок та живопис;
- —увен≥рний;
- Ѕ≥серне мистецтво;
- „ар≥вна намистина;
- ƒит¤чий верн≥саж;
- ’удожнЇ оформленн¤ шк≥ри.
“оркнувс¤ пензлик аркуша, ≥ вже посм≥хаЇтьс¤ сонечко. Ќе встигли здивуватис¤, а на зеленому луз≥ вже розкв≥тли мак ≥ л≥лењ, пала маленька б≥серинка на ст≥л Ц ≥ виросла з нењ чудова п≥роканка, а пор¤д з нею Ц р≥знобарвн≥ кв≥ти, немов жив≥. ’то б м≥г подумати, що звичайн≥ шматочки шк≥ри, ум≥ло з≥бран≥ маленькими рукод≥льниц¤ми, перетвор¤тьс¤ на справжн≥й пазл. ≤грашков≥ тварини, ¤скрав≥ гардани, чудернацьк≥ бонсањ, живописн≥ л≥си та казков≥ героњ Ї пост≥йними учасниками районних та обласних виставок. Ќаш позашк≥льний заклад Ц це не просто центр дозв≥лл¤ д≥тей та молод≥, це можлив≥сть дл¤ п≥дл≥тк≥в опанувати важлив≥ профес≥йн≥ навички, ¤к≥ стануть у пригод≥ в дорослому житт≥, та обрати майбутню профес≥ю.
4. ƒопомогою в цьому стануть гуртки науково-техн≥чного в≥дд≥лу:
- —тол¤ри-конструктори;
- ƒекоративна обробка деревини;
- ’удожнЇ випилюванн¤;
- ќснови WEB-дизайну;
- ќснови програмуванн¤;
- ‘отошоп.
Ѕула безлика колода. јж раптом розплющив оч≥ гр≥зний д¤дько „орномор. ¬≥н немов би ожив п≥д старанними руками юних тесл¤р≥в.
∆итт¤ не стоњть на м≥сц≥. омпТютер сьогодн≥ нев≥дТЇмна ≥ необх≥дна р≥ч. Ќа гуртках компТютерноњ грамотност≥ д≥ти набувають необх≥дних в сучасному св≥т≥ знань. ѕрацюють д≥ти, гудуть машини, тече житт¤.
5. —оц≥о-культурний в≥дд≥л.
јле ж в≥дома ≥стина: здорове дозв≥лл¤ Ц нев≥дТЇмна частина здорового способу житт¤. Ќаш≥ вихованц≥ не т≥льки сумл≥нно працюють, а й добре вм≥ють грати, в≥дпочивати, розважатис¤. ƒоброю традиц≥Їю стали змаганн¤ з тен≥су, шахов≥ турн≥ри, дискотеки старшокласник≥в. Ќе припин¤Ї будинок творчост≥ свою роботу ≥ вл≥тку. ¬ кан≥кул¤рний пер≥од на баз≥ будинку творчост≥ працюЇ л≥тн≥й оздоровчий таб≥р Ђ‘антазериї. “ут ≥ екскурс≥њ, ≥ походи, ≥гри на св≥жому пов≥тр≥ та жарт≥влив≥ змаганн¤. ќсобливо полюбл¤ють наш≥ маленьк≥ заб≥йники змаганн¤ м≥ж колективами гуртк≥в. ќсь де справжн≥й командний дух ≥ розумне суперництво!